15x waarom je Dynamics 365 CRM zou moeten gebruiken
Microsoft dynamics 365 is niet meer weg te denken bij bedrijven en organisaties en biedt een hele krachtige CRM oplossing. Dit unieke systeem is klantgericht en helpt mee om je bedrijf te laten groeien. 15 redenen waarom je gebruik zou moeten maken van Microsoft Dynamics 365.
1. Het systeem heeft succes
Veel sectoren en branches maken gebruik van Dynamics 365, en met succes. Dit betekent dat het systeem een groot succes is en volkomen te vertrouwen.
2. De actieve gemeenschap
Er is een actieve gemeenschap bij Microsoft Dynamics 365 waar je met al je vragen en problemen terecht kunt.
3. Aanpassingen maken
Het CRM systeem kun je aanpassen aan specifieke behoeften en voorzien van uitgebreide mogelijkheden qua aanpassen.
4. Stroomlijnen van bedrijfsprocessen
Voor maximale efficiëntie worden repetitieve taken geautomatiseerd en bedrijfsprocessen gestroomlijnd.
5. Makkelijk te gebruiken
Dynamics 365 CRM bevat een slimme interface en je kunt zonder officiële training er makkelijk mee aan het werk.
6. Beveiligen van gegevens
De beveiligingsfuncties, nalevingscontroles en encryptie zijn krachtig en zorgen ervoor dat alle gegevens veilig worden opgeslagen en voldoen aan de wet- en regelgeving.
7. Mee laten groeien
Het CRM systeem kun je mee laten groeien met je bedrijf waardoor je je geen zorgen hoeft te maken over de beperkingen.
8. Realtime analytics
De sterke analyse- en rapportagetools zorgen voor een realtime inzicht. Beslissingen worden daardoor makkelijker en beter gemaakt.
9. Mobiele applicatie
Wil je toegang hebben tot de CRM gegevens, dan kan dat met Microsoft Dynamics 365 CRM via ieder apparaat, dus ook je smartphone.
10. Flexibele opties voor de cloud
Kies voor on-premises of cloud implementatie, afhankelijk van je voorkeuren en behoeften.
11. Integreren met Office 365
Je kunt het CRM systeem zonder al te veel moeite integreren met Office 365 apps zoals Excel en Outlook.
12. De klantenservice
Microsoft Dynamics 365 CRM biedt een goede klantenservice met tools voor omnichannel ondersteuning, selfserviceportalen en casebeheer.
13. Het automatiseren van verkoop
Je kunt het verkoopproces optimaliseren met het verkopen van automatiseringtools.
14. Het automatiseren van marketing
Het is mogelijk om met de ingebouwde marketing automatisering marketing campagnes analyseren, uitvoeren en plannen. Ook zorg je voor een betere conversie van leads.
15. Een geheel klantbeeld
Met Microsoft Dynamics 365 CRM krijg je een complete weergave van je klanten. Dit omvat communicatiegeschiedenis, aankopen, interacties en veel meer. Zodoende kun je met je klant effectiever communiceren en beter inspelen op de behoeften en wensen van de klant.