Werkt u ook het liefst met Miele keukenapparatuur?

Voor onze kantine hadden wij een storing van de vaatwasser. Als bedrijf is dit ontzettend vervelend. Het uitruimen van een vaatwasser is binnen ons bedrijf een duidelijke no-go voor het personeel. U kunt zich voorstellen hoe dit moet zijn wanneer het niet meer om uitruimen gaat, maar om een handafwas te moeten plegen. Ten tijde van de storing van de vaatwasser hebben wij eerst contact opgenomen met de verhuurder van ons kantoor. Deze verhuurder gaf aan er mee bezig te gaan en zo hadden wij dit afgesproken. Echter gebeurde dit niet. Ook na herhaaldelijk te hebben gebeld met de verhuurder kwam er nog niet iemand langs om te kijken wat de schade was. Na een aantal weken verder te zijn, en veel te moeten hebben afwassen op de hand, hebben we het heft in eigen hand genomen. We hadden de klusjesman van ons bedrijf gevraagd om te kijken of de herstelwerkzaamheden door hem opgelost konden worden. Toen deze klusjesman uiteindelijk de diagnose stelde dat het waarschijnlijk te maken had met de koolborstel van de machine. Hier was door de klusjesman door ons geen kant en klare oplossing voor. Wij hebben opnieuw contact opgenomen met de verhuurder. Wij kregen van de verhuurder te horen dat het niet de bedoeling was dat wij het probleem zelfstandig gingen oplossen. Later in het gesprek gaf de verhuurder aan dat het waarschijnlijk toch nog een tijd zou gaan duren, en ging toch overstag. De klusjesman en de verhuurder sloegen de handen ineen. De verhuurder gaf aan dat wij de reparatie mochten verzorgen en dat wij de facturen moesten bewaren. Deze facturen kon hij in zijn boekhouding opnemen. Onze verhuurder gaf aan dat hij de keuken destijds bij vanginkelkeukens.nl had gekocht. Wij waren daarom eerst van plan om met dit bedrijf te bellen om te vragen of er nog mogelijkheden tot garantie waren. Het was tenslotte Miele keukenapparatuur en wij vonden dat wij van Miele keukenapparatuur wel wat service of garantie mochten verwachten. Wij hebben gebeld met de mensen van vanginkelkeukens.nl en kregen een vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Na de situatie te hebben uitgelegd gaf zij aan dat het inderdaad ongebruikelijk was dat Miele keukenapparatuur zo snel een storing zou hebben. Echter kan het altijd voorkomen en daar waren wij het natuurlijk ook wel mee eens.

Miele keukenapparatuur, immer besser

Miele keukenapparatuur heeft als slogan altijd gehad: immer besser. De vertaling dat het dus altijd beter moest zijn, was voor ons reden om hier wel wat verwachtingen bij te krijgen. De mevrouw waar wij mee hadden gesproken had voor dezelfde week nog een medewerker van vanginkelkeukens.nl naar ons toegestuurd. Deze medewerker heeft gekeken naar het probleem, het type vaatwasser en heeft vervolgens een rapport met foto’s opgestuurd naar Miele. Nóg een week later kregen wij te horen van Miele middels een telefoongesprek dat de Miele keukenapparatuur die in ‘onze’ keuken was geplaatst, helaas door de garantie was verlopen. Echter was Miele wel van plan om de vaatwasser te vervangen voor een nieuwer exemplaar, omdat het absoluut niet gebruikelijk was dat deze vaatwasser zo snel kapot was gegaan. vanginkelkeukens.nl heeft ons hierin goed geholpen!

Wij zijn ontzettend tevreden over de service van dit bedrijf omdat:

  • Het bedrijf ons vriendelijk te woord stond
  • Het bedrijf transparant te werk is gegaan
  • Het bedrijf meteen na goedkeuring van Miele een nieuwe vaatwasser hebben geplaatst

Wij zijn ontzettend blij met de Miele keukenapparatuur en hoeven niet meer met de hand af te wassen.